Helhetslösningar är bra
Alla som driver eget, eller jobbar på ett kontor för någon annan, vet hur det är. Man köper skrivarpapper på ett ställe, pennor på ett annat och färgpatroner på ett tredje. Så här fortsätter det med det mesta och sätter man sig ner och kollar på det så inser man snart att man har 10 - 15 - 20 olika företag som man handlar med, fast det kanske egentligen inte behövs. Inte många av oss skulle väl anlita 5 olika städföretag för att låta en av dem tömma papperskorgar, den andra sopa golv den tredje pusta fönster och så vidare. Samma sak är det med kontorsmaterial och om du vill ha en helhetslösning så kan du besöka https://docupartner.se där de har det mesta du kan behöva.
Hyr en kopiator
En sak som kan bli en ganska stor investering är en kopiator till kontoret. Istället för att köpa en egen, som du sedan får serva och laga själv, så kan du faktiskt hyra en hos dem. De har begagnade kopiatorer som de gått igenom och sedan hyr ut till en rimlig månadskostnad. Du väljer den modell som passar dig och din verksamhet bäst, och får den sedan levererad och installerad på ett professionellt sätt. De kan givetvis också leverera nya kopiatorer om du hellre vill ha det. I priset ingår vanlig service, och om du ser till att köpa både papper och färgpatroner från dem kan du säkert få till ett bra paketpris eller avtal.
Andra inlägg
- Grunderna i affärsutveckling och framgångsrik företagsrådgivning
- Så fungerar ett företagskreditkort
- Smarta spartips för 2023
- Viktigt med korrekt översättning av dokument
- Är det dags att rekrytera till företaget?
- Lyckas med Amazon
- Hur kan man tjäna extra pengar?
- Vad innebär checkkredit?
- Hur har du det med företagets likviditet?
- Att göra bokslut och årsredovisning